Regulamin świadczenia usługi RehaCOVID

Obowiązuje od 12.01.2022 r.

Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania i zasady świadczenia Usługi Rehacovid za pośrednictwem aplikacji webowych i mobilnej przez Usługodawcę, a to Akademia Wellbeing Sp. z o.o. z siedziba we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Gajcego nr 19, 51-143 Wrocław – zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 000833179, NIP: 8952216303, REGON: 385774097). Usługa Rehacovid jest świadczona zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 18 lipca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827 z późn. zm.). Korzystanie z Usługi jest jednoznaczne z wyborem jako prawa właściwego, prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej: https://www.rehacovid.pl/regulaminy

I. DEFINICJE

Ilekroć w Regulaminie użyto poniższych pojęć należy je rozumieć w następujący sposób:

  1. Aplikacje – są to wszystkie aplikacje udostępniające Usługę Rehacovid, niezależnie od ich formy (aplikacja webowa rehacovid.pl lub/i aplikacja mobilna, która jest również aplikacją webową w technologii PWA).
  2. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Usługa Rehacovid – oznacza usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
  5. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  6. Umowa –umowa o świadczenie Usługi Rehacovid, zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą.
  7. Urządzenie – każde urządzenie (smartfon, tablet, komputer) znajdujące się w posiadaniu Użytkownika, za pomocą którego Użytkownik korzysta z Usługi.
  8. Usługa/Usługi – poszczególne usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach opisanych w Regulaminie w ramach Usługi Rehacovid i dostępnych w Aplikacji.
  9. Usługodawca – oznacza firmę Akademia Wellbeing Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Tadeusza Gajcego 19, 51-143 Wrocław), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem: 0000833179, NIP: 895-22-16-303 oraz REGON: 385774097.
  10. Użytkownik – oznacza zarówno Podmiot, jak i Odbiorcę spełniających wymagania opisane w Regulaminie, którzy korzystają z Usługi Rehacovid udostępnionej przez Usługodawcę i zawarli z Usługodawcą Umowę na zasadach opisanych w Regulaminie. Ilekroć Regulamin niniejszy mówi o Użytkownikach, należy przez to rozumieć łącznie zarówno Podmioty jak i Odbiorców. Ilekroć w Regulaminie mowa o korzystaniu z Usługi Rehacovid przez Podmioty rozumie się też przez to korzystanie z Usługi Rehacovid przez pracowników lub współpracowników Podmiotu lub inne osoby, którym dostęp do Usługi Rehacovid umożliwił Podmiot.
  11. Cennik – cennik usług Usługodawcy świadczonych w ramach Usługi Rehacovid, zawarty na stronie internetowej pod adresem rehacovid.pl.

II. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI REHACOVID

  1. Odbiorcą może zostać dowolna osoba fizyczna, która spełni łącznie następujące warunki:
    1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub też ograniczoną zdolność do czynności prawnych, jeżeli otrzymała zgodę opiekuna prawnego (kuratora),
    2. wyrazi zgodę na związanie się Regulaminem i zapozna się z Polityką Prywatności obowiązującymi dla Usługi.
  2. Podmiotem może zostać osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która spełni łącznie następujące warunki:
    1. posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. wyrazi zgodę na związanie się Regulaminem i zapozna się z Polityką Prywatności obowiązującymi dla Usługi Rehacovid. W przypadku osób prawnych wyrażenie zgody musi zostać dokonane przez osobę lub osoby umocowane do reprezentowania osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej.
  3. Na podstawie Regulaminu Usługodawca świadczy Usługę Rehacovid polegającą na umożliwieniu Użytkownikowi, za pośrednictwem udzielonych mu przez Usługodawcę Aplikacji, wsparcia w zakresie poprawy sprawności fizycznej lub wsparcia rehabilitacji, w szczególności poprzez dostęp do ćwiczeń fizycznych do samodzielnego wykonania oraz dostęp do szkoleń online wzmacniających odporność psychiczną i dobrostan psychofizyczny, obejmujących m.in.:
  • Program ćwiczeń fizycznych o charakterze rehabilitacyjnym, profilaktycznym oraz ogólnorozwojowym, w formie nagranych filmów video;
  • Trening mentalny w formie nagranych filmów video;
  • Ankietę samooceny postępów w wykonywanych ćwiczeniach;
  • Powiadomienia w formie przypomnień o ćwiczeniach lub informacji wysyłanych przez Usługodawcę;
    1. Świadczenie Usługi Rehacovid polega na prowadzeniu konta Użytkownika w Aplikacji umożliwiającego zarządzenie subskrybcjami oraz udostępnianiu Użytkownikowi za pośrednictwem Aplikacji dostępu do treści cyfrowych, w tym w szczególności artykułów, podcastów, filmów z ćwiczeniami fizycznymi i treningiem mentalnym z możliwością ich wielokrotnego odtwarzania w dowolnym terminie.
    2. Rozpoczęcie spełniania przez Usługodawcę świadczeń objętych Usługą Rehacovid rozpoczyna się w pełnym zakresie, w zależności od wybranej przez Użytkownika wersji Usługi, bezpośrednio po zakończeniu procesu rejestracji w Aplikacji oraz uiszczeniu odpłatności za Usługę Rehacovid.
    3. Usługodawca oświadcza, że w ramach świadczenia Usługi Rehacovid nie udziela na rzecz Użytkowników jekochkolwiek świadczeń zdrowotnych ani też nie wykonuje, zarówno bezpośrednio jak i pośrednio, czynności zawodowych, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 25 wrzesnia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz. U. z 2015 r., poz. 1994 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. 1997 Nr 28, poz. 152 z późn. zm.). Objęta przedmiotem Usługi Rehacovid działalność Usługodawcy nie stanowi działalności regulowanej wymagającej uzyskania zezwolenia właściwej władzy publicznej, w tym w szczególności działalności fizjoterapeutycznej lub leczniczej, oraz, jako taka, nie może zastępować profesjonalnej pomocy medycznej. Wyłącznym celem Usługi Rehacovid jest popularuzowanie zdrowego stylu życia oraz, realizowanej dobrowolnie i na własną odpowiedzialność Użytkownika, zrównoważonej aktywności fizycznej ukierunkowanej na poprawę ogólnej kondycji i sprawności organizmu, jak również mającej na celu przeciwdziałanie ewentualnym skutkom wrodzonych lub nabytych niepełnosprawności, tudzież przebytych przez Użytkownika chorób.
    4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z Usługi Rehacovid uwarunkowane jest uprzednim zapoznaniem się z Regulaminem, zaakceptowaniem warunków w nim określonych oraz zobowiązaniem się Użytkownika do ich przestrzegania. Regulamin wiąże Użytkownika i Usługodawcę od chwili, w której Użytkownik potwierdzi jego akceptację.
    5. Usługa Rehacovid może być świadczona Użytkownikowi po zalogowaniu się do Aplikacji, uzyskując dostęp do bazy nagranych ćwiczeń i może wykonywać je samodzielnie;
    6. Użytkownik może uzyskać dostęp do wymienionych w ust. 8 powyżej wersji Usługi Rehacovid poprzez:
      1. samodzielne wykupienie odpowiedniej wersji Usługi Rehacovid,
      2. otrzymanie dostępu od Usługodawcy w formie jednorazowego kodu na podstawie zawartej Umowy pomiędzy Podmiotem a Usługodawcą.
    7. Korzystanie z Usługi Rehacovid jest w pełni dobrowolne oraz odpłatne. Szczegółowe zasady ustalania wysokości wynagrodzenia Usługodawcy z tytułu świadczenia Usługi Rehacovid zawarte zostały w Cenniku. Użytkownik zapłaci Usługodawcy wynagrodzenie w wysokości odpowiadającej cenie określonej w Cenniku, o którym mowa powyżej, oraz okresowi subskrybcji Usługi Rehacovid. Oświadczenie woli o wyborze Usługi oraz okresu subskrybcji Użytkownik składa za pośrednictwem Aplikacji, podczas procesu rejestracji w Usłudze Rehacovid.
    8. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 10 powyżej,  Użytkownik uiszcza w formie jednorazowej odpłatności za świadczenie Usługi Rehacovid, przy czym płatność pobierana jest z góry za cały okres obowiązywania Umowy (okres subskrypcji Usługi Rehacovid przez Użytkownika), zgodnie z aktualnie obowiązującym Cennikiem. Zapłata następuje bezpośrednio przy zawarciu Umowy, w formie elektronicznej za pośrednictwem jednego z operatorów transakcji płatniczych, w tym PayU, Pay Pal etc.
    9. Usługodawca oświadcza, że przysługują mu prawa autorskie do oprogramowania i innych utworów dostępnych w ramach Usługi Rehacovid. Usługodawca udziela Użytkownikowi licencji do elementów Aplikacji stanowiących utwory w rozumieniu przepisów, w tym ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
      Licencja jest licencją niewyłączną, nieprzenaszalną, udzielaną na terytorium całego świata, na wymienionych poniżej polach eksploatacji:
      1. wprowadzanie do pamięci dowolnej liczby komputerów lub urządzeń posiadających pamięć elektroniczną oraz urządzeń korzystających z tzw. pamięci wirtualnej lub udostępnianych zasobów pamięci (cloud computing);
      2. korzystanie zgodnie z przeznaczeniem z zachowaniem ograniczeń wynikających z Regulaminu.
    10. Licencje udzielane są na czas trwania stosunku prawnego pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem wynikającego z akceptacji Regulaminu. Uprawnienia i obowiązki Użytkownika w ramach udzielonej przez Usługodawcę licencji są następujące:
      1. Użytkownikowi przysługuje niewyłączne, nieprzenoszalne i ograniczone do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawo do wyświetlania i korzystania z Usługi Rehacovid w ramach aplikacji webowej oraz do zainstalowania, przechowywania, wyświetlania i korzystania z aplikacji mobilnej Usługi Rehacovid na urządzeniu przenośnym.
      2. Prawo do korzystania z licencji jest ograniczone w czasie i trwa do momentu zakończenia świadczenia Usługi Rehacovid przez Usługodawcę lub wypowiedzenia lub wygaśnięcia licencji przysługującej Użytkownikowi.
      3. Użytkownik może wykonywać swoje prawa wyłącznie osobiście.
      4. Użytkownik nie może kopiować, rozpowszechniać ani wyodrębniać składników Usługi Rehacovid, jak również nie może tworzyć produktów na podstawie Usługi Rehacovid (nie może wykonywać dzieł pochodnych).
      5. Użytkownik nie może używać Usługi Rehacovid do świadczenia usług o charakterze dochodowym.
      6. Użytkownik nie może podejmować prób odtworzenia kodu źródłowego Usługi Rehacovid na drodze dekompilacji ani w żaden inny sposób, chyba że pozwalają mu na to przepisy, które w stosownym zakresie wyraźnie znoszą niniejsze postanowienie.
      7. Użytkownik zobowiązuje się korzystać z Usługi Rehacovid  w sposób zgodny z wszelkimi przepisami, które mają zastosowanie do Usługi Rehacovid ze względu na właściwość terytorialną Usługodawcy, w tym między innymi ze stosownymi ograniczeniami dotyczącymi prawa autorskiego i innych praw własności intelektualnej.
    11. Użytkownik przyjmuje oprogramowanie w stanie takim, w jakim zostało mu dostarczone, bez jakichkolwiek wyraźnych lub dorozumianych gwarancji, o ile prawo właściwe tego nie zabrania. Usługodawca nie udziela żadnych wyraźnych ani dorozumianych gwarancji, w tym między innymi gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu. Powyższe podmioty nie gwarantują też, że funkcje oprogramowania spełniają wymagania Użytkownika lub że działanie oprogramowania będzie niezakłócone i pozbawione błędów. Użytkownik bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za dobór oprogramowania odpowiedniego do osiągnięcia celów Użytkownika oraz za przeprowadzenie instalacji Usługi Rehacovid, za jej użycie oraz wyniki tego użycia.
    12. Usługodawca oświadcza, że może wydawać bezpłatne aktualizacje Usługi Rehacovid (w szczególności różnego rodzaju nowe wersje, patche, poprawki błędów Aplikacji). Usługa Rehacovid będzie się aktualizować do najnowszej wersji w sposób automatyczny bez odrębnej zgody Użytkownika. W szczególności możliwa jest zmiana i aktualizacja poszczególnych funkcjonalności Usługi Rehacovid lub udostępnianie tych funkcjonalności dopiero w trakcie świadczenia Usług.
    13. Aplikacja udostępniana przez Usługodawcę przeznaczona jest wyłącznie dla Urządzeń spełniających wymagania techniczne opisane w niniejszym Regulaminie. Instalowanie i wykorzystywanie Aplikacji na Urządzeniu niespełniającym wymagań opisanych w Regulaminie może prowadzić do błędnego działania Aplikacji oraz braku możliwości korzystania przez Użytkownika z usług świadczonych przez Usługodawcę.
    14. Z zastrzeżeniem postanowienia ustępu poprzedzającego, korzystanie z aplikacji mobilnej i
      Usługi Rehacovid nie zwiększa zagrożeń dla bezpieczeństwa urządzenia przenośnego, którym posługuje się Użytkownik. Jednakże dane przesyłane od i do Użytkownika mogą nie być szyfrowane oraz – za wyjątkiem danych osobowych, podawanych w czasie rejestracji zgodnie z III ust. 1-6 – są przeznaczone do rozpowszechniania wśród innych Użytkowników Usługi Rehacovid. Usługodawca zaleca nieprzesyłanie za pomocą Usługi Rehacovid jakichkolwiek identyfikatorów, haseł dostępu lub innych informacji, których ujawnienie do wiadomości publicznej mogłoby stanowić zagrożenie dla prywatności Użytkownika lub osób trzecich.
    15. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że dostarczona mu Aplikacja przewiduje dostarczanie wszystkich powiadomień dotyczących Usługi Rehacovid, które będą przesyłane za pomocą Aplikacji przez Usługodawcę. Użytkownik może zrezygnować z określonych powiadomień poprzez zmianę ustawień w Aplikacji.

III. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu i Polityki Prywatności w czasie rejestracji, a także później, w dowolnym momencie, za pośrednictwem strony internetowej pod adresem rehacovid.pl
  2. Rejestracja w Usłudze Rehacovid może być dokonana za pomocą aplikacji webowej poprzez podanie następujących informacji: imię, nazwisko, ulica i numer budynku, kod pocztowy, miejscowość, adres email, nr telefonu, nazwa fimy (opcjonalnie), nazwa użytkownika (login), hasło, rodzaj zamówionego pakietu (cennik), dane dodatkowe przy transakcji płatnicznej: adres IP, dane karty płatnicznej, dane instrumentów płatniczych zapamiętanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem z Usług,
  3. W celu logowania w Usłudze Rehacovid w aplikacji mobilnej Użytkownik powinien:
  • pobrać aplikację mobilną ze strony internetowej rehacovid.pl w wersji PWA;
  • zainstalować aplikację na urządzeniu przenośnym Użytkownika;
  • podać dane logowania: login i hasło;
  1. W przypadku rejestracji w Usłudze Rehacovid za pomocą aplikacji webowej, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną jest zawarta z chwilą zaakceptowania przez Użytkownika zasad świadczenia Usługi Rehacovid określonych w Regulaminie i Polityce Prywatności.
  2. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Usługi Rehacovid w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz nienaruszania przepisów prawa i Regulaminu.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystywania Aplikacji wyłącznie w celu, do jakiego została ona przeznaczona, w tym do wykonywania ćwiczeń w przypadku Odbiorców lub Podmiotów. W szczególności Użytkownik nie będzie świadczył z pomocą Aplikacji komercyjnie żadnych usług na rzecz podmiotów trzecich.

IV. PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY

  1. Usługodawca nie będzie świadczył na rzecz Użytkowników żadnych świadczeń zastrzeżonych dla podmiotów medycznych lub praktyk, regulowanych przez jakiekolwiek ustawy o zawodach medycznych lub innych zawodach, których wykonywanie wymaga posiadania zezwoleń, licencji lub innych form zgód administracyjnych czy publicznoprawnych.
  2. Usługodawca nie jest zobowiązany do udzielenia Użytkownikowi pomocy w rozwiązaniu problemów technicznych dotyczących funkcjonowania Usługi Rehacovid.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania przerwy technicznej w godzinach nocnych w świadczeniu Usług w wymiarze nieprzekraczającym 6 (sześciu) godzin w miesiącu kalendarzowym. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Użytkownika z Usług oraz jakiekolwiek szkody Użytkownika spowodowanej tym brakiem.
  4. W ramach świadczenia Usług, Usługodawca nie będzie przesyłał Użytkownikowi treści, które na podstawie właściwych przepisów wymagają od Użytkownika wyrażenia odrębnej zgody, jeżeli taka zgoda nie została przez Użytkownika wyrażona.

V. WYMAGANIA TECHNICZNE I ŚRODKI ZABEZPIECZEŃ

  1. Usługodawca może umożliwiać dostęp do Usługi Rehacovid zarówno w wersji webowej oraz w wersji mobilnej pobranej jako rozszerzenie PWA przeglądarki na urządzenia.
  2. Do poprawnego korzystania z Usługi Rehacovid w aplikacji webowej niezbędny jest dostęp do Internetu oraz korzystanie z przynajmniej jednej z następujących przeglądarek, jej nowszej wersji lub innej kompatybilnej przeglądarki:
  • Opera;
  • Firefox;
  • Chrome;
  • Safari;

Niezbędne jest również włączenie obsługi JavaScript w wykorzystywanej przeglądarce oraz obsługi PWA przez przeglądarkę w celu pobrania wersji mobilnej aplikacji.

  1. Koszty połączenia z siecią Internet obciążają Użytkownika, stosownie do treści umowy łączącej Użytkownika z jego operatorem telekomunikacyjnym.

VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI

Administratorem danych osobowych Użytkownika będącego Odbiorcą jest Usługodawca a Użytkownika będącego Podmiotem jest ten Podmiot. Szczegółowy opis ochrony danych osobowych Użytkownika w ramach Usługi Rehacovid znajduje się w Polityce Prywatności Usługi Rehacovid.

VII. OKRES OBOWIĄZYWANIA I PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Umowa o świadczenie Usługi Rehacovid zawarta zostaje na czas oznaczony, zgodny z wybranym okresem subskrypcji odpłatnej wersji Usługi Rehacovid określonym w Cenniku, który jest równoznaczny z okresem obowiązywania Umowy.
  2. Okres obowiązywania Umowy określony jest w miesiącach kalendarzowych oraz rozpoczyna się w dniu dokonania przez Użytkownika rejestracji w Usłudze Rehacovid i dokonania płatności stosownie do zapisu pkt. II. 10. i 11. Regulaminu.
  3. Przed rozpoczęciem świadczenia Usługi Rehacovid Użytkownik posiadający status Konsumenta potwierdza, iż wyraża zgodę na rozpoczęcie przez Usługodawcę spełniania świadczenia objętego Usługą Rehacovid przed upływem ustawowego terminu 14 dni na odstąpienie od umowy ( 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.). Opisane wyżej oświadczenie woli Użytkownik składa za pośrednictwem Aplikacji podczas procesu rejestracji Usługi Rehacovid.
  4. W przypadku umów zawieranych z Użytkownikiem posiadającym status Konsumenta, Użytkownikowi nie przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od Umowy, jako umowy zawieranej na odległość za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, przed upływem 14 dni liczonych od dnia rozpoczęcia świadczenia Usługi Rehacovid ( 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.). Wyłączenie powyższego uprawnienia wynika z faktu, iż Usługa Rehacovid polega na dostarczaniu Użytkownikowi treści cyfrowych, które nie są zapisane na materialnym nośniku danych (art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.). Minimalny czas trwania zobowiązań Użytkownika posiadającego status Konsumenta wynikających z Umowy odpowiada okresowi obowiązywania Umowy rozumianemu jako czas trwania, wybranej przez Użytkownika, subskrybcji Usługi Rehacovid, niezależnie czy korzysta z Usługi z użyciem kodu, o którym mowa w par. 9 lit. „b” lub bez kodu.

IX. ZAKAZ DZIAŁAŃ BEZPRAWNYCH

  1. Użytkownik nie może przesyłać Usługodawcy informacji i komentarzy o charakterze bezprawnym, tj. w szczególności:
    • naruszających przepisy prawa lub zasady współżycia społecznego, dobre obyczaje, powszechnie uznane zwyczaje lub normy postępowania, w tym Informacji zawierających treści powszechnie uważane za wulgarne lub obraźliwe,
    • popierających lub głoszących radykalne postawy społeczne, a w szczególności wszelkiego rodzaju dyskryminację ze względu płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne lub społeczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną;
    • o charakterze rasistowskim;
    • naruszających lub mogących naruszyć prawa innych osób, a w szczególności majątkowe lub osobiste prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa, prawa własności przemysłowej, prawa do wizerunku lub inne dobra osobiste jakichkolwiek osób;
    • naruszających lub mogących naruszyć prawa do znaków towarowych, oznaczeń geograficznych, oznaczeń przedsiębiorstwa, prawa do firmy lub jakichkolwiek innych chronionych oznaczeń pochodzenia towarów lub usług;
    • nawołujących do popełnienia czynu zabronionego przestępstwa (wykroczenia) lub naruszenia praw innych osób lub też mogących stanowić pomoc przy popełnieniu przestępstwa (wykroczenia) lub naruszeniu praw innych osób.
  2. Użytkownik nie może korzystać z Usług świadczonych przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania (w tym zasadami tzw. netykiety).
  3. Zgodnie z postanowieniami art. 14 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku z późniejszymi zmianami, Usługodawca uprawniony jest do uniemożliwienia dostępu do przechowywanych danych w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności.
  4. W przypadku otrzymania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności Usługodawca niezwłocznie zawiadomi Użytkownika o zamiarze uniemożliwienia dostępu do danych. Zawiadomienie takie zostanie przesłane Użytkownikowi na adres email podany przy zalogowaniu do Aplikacji.

X. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

1.     Usługodawca nie odpowiada za szkody, w razie, gdy:

a)     powstały one w wyniku działania siły wyższej, rozumianej w szczególności jako katastrofy naturalne (w tym trzęsienia ziemi, powodzie, pożary), epidemie, wojny i konflikty zbrojne, zamieszki, strajki, akty terroryzmu, zmiany w przepisach, przerwy w dostawie mediów i usług niezbędnych do działania Aplikacji, ataki hackerskie na infrastrukturę, z pomocą której działa Aplikacja);

b)     powstały one na skutek działania lub zaniechani osób trzecich, za których działanie i zaniechania Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym w następstwie ataku hackerskiego lub korzystania z Serwisu w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem, Regulaminem, albo z naruszeniem zasad ostrożności lub bezpieczeństwa (w tym niedostateczną ochroną własnych danych przez samych Użytkowników i niewykonywanie kopii zapasowych skutkujące utratą danych).

2.     Usługodawca nie odpowiada za ewentualne szkody, w tytm zarówno osobowe jak i majątkowe, wynikłe z nieprawidłowego lub niezgodnego ze stanem wiedzy medycznej wykonywania ćwiczeń przez Użytkownika. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kontuzje Użytkownika związane z niewłaściwym doborem przez Niego oferowanych przez Aplikacje ćwiczeń fizycznych, w tym rodzajem tych ćwiczeń, stopniem ich intensywności oraz sposobem wykonania przez Użytkownika. W każdym przypadku Użytkownik zobowiązany jest do wykonywania proponowanych w ramach Usługi Rehacovid ćwiczeń w sposób rozważny, z uwzględnieniem stanu organizmu Użytkownika oraz stopnia jego sprawności fizycznej, jak również z poszanowaniem ogólnie obowiązujących norm bezpieczeństwa. W razie wątpliwości, Użytkownik zobowiązany jest skonsultować dopuszczalność wykonywania oraz zakres i stopień intensywności oferowanych w ramach Usługi Rehacovid ćwiczeń fizycznych z właściwym specjalistą, w tym fizjoterapeutą, lekarzem etc.

3.     W stosunkach pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikami będącymi przedsiębiorcami, wyłączone są przepisy o rękojmi.

4.       Kopiowanie treści zawartych w Usłudze Rehacovid lub wykorzystywanie ich przez Użytkowników niezgodnie z niniejszym Regulaminem może skutkować naruszeniem praw autorskich osób lub podmiotów trzecich oraz powodować roszczenia tych osób lub podmiotów związane z naruszeniem ich praw autorskich.

5.       O ile prawo właściwe tego nie zabrania,  Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek utraty zysków, przychodów, źródeł przychodów lub danych, szkody majątkowe, zakłócenia działalności przedsiębiorstwa, utraty danych handlowych czy jakiekolwiek inne szkody bezpośredni lub pośrednie. Zastrzeżenie określone w powyższym zdaniu ma zastosowanie bez względu na przyczynę powstania szkody i na to, czy ewentualne roszczenie zostało zgłoszone na podstawie umowy, przepisów o czynach niedozwolonych czy na jakiejkolwiek innej podstawie oraz czy zostało ono zgłoszone w związku z użyciem lub niemożnością użycia oprogramowania. Zastrzeżenie to ma zastosowanie także wówczas, gdy Usługodawca został powiadomiony o możliwości wystąpienia szkody.

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:

 

  • działania lub zaniechania Użytkowników naruszające przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu;

  • działania lub zaniechania dostawców usług internetowych oraz awarie i zakłócenia w działaniu sieci internetowej, za pośrednictwem której Użytkownik korzysta z Usługi Rehacovid;

  • jakiekolwiek szkody Użytkownika wynikające z nieprawidłowego zapisu lub odczytu informacji po stronie i z winy Użytkownika,

  • sposób, w jaki publikowane w Usłudze Rehacovid treści będą wykorzystywane przez Użytkownika,

  • utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami z przyczyn nie leżących po stronie Usługodawcy.

XI. REKLAMACJE

  1. Użytkownik ma prawo do składania reklamacji w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi Rehacovid.
  2. Reklamacje odnośnie Usługi Rehacovid mogą być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: : biuro@akademiawellbeing.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym należy wskazać zarzuty odnoszące się do Usługi Rehacovid wraz z uzasadnieniem oraz adres e-mail podany w korespondencji z Usługodawcą i proponowany sposób załatwienia reklamacji.
  3. Usługodawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji wraz z jej uzasadnieniem jest przesyłana Użytkownikowi drogą elektroniczną na adres mailowy Użytkownika, z którego została wysłana reklamacja.
  4. W razie odmowy rozpatrzenia reklamacji zgodnie z proponowanym przez Użytkownika sposobem lub nierozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania przez Usługodawcę, Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
  5. Użytkownik będący Konsumentem w każdym czasie podczas postępowania reklamacyjnego przed Usługodawcą może żądać rozstrzygnięcia kwestii stanowiącej przedmiot postępowania reklamacyjnego przez podmiot trzeci i w tym celu:
  • wystąpić do mediatora lub instytucji, przed którymi będzie się toczyło postępowanie mediacyjne z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji,
  • wystąpić do instytucji, przed którą będzie się toczyło postępowanie polubowne z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny,
  • zwrócić się po pomoc do właściwego miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
  1. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości pouczenie, o którym mowa w ust. 5 powyżej nie stanowi zapisu na sąd polubowny ani automatycznej zgody Usługodawcy na udział w postępowaniu mediacyjnym albo polubownym.

XII. ZMIANA REGULAMINU

  1. Usługodawca ma prawo dokonać zmiany Regulaminu wiążącego Użytkownika. Usługodawca uprawniony jest do wprowadzenia zmiany w postanowieniach Regulaminu z następujących ważnych powodów:
  • konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa lub do zmian przepisów prawa, dotyczących lub mających wpływ na  świadczenie Usługi Rehacovid;
  • konieczność dostosowania Regulaminu do najlepszych praktyk związanych ze świadczeniem Usługi Rehacovid, w tym najlepszych praktyk w zakresie ochrony praw Użytkowników;
  • konieczność dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, dotyczących lub mających wpływ na świadczenie Usługi Rehacovid;
  • wprowadzenie w zakresie Usługi Rehacovid nowych Usług lub zmiana zakresu Usług świadczonych przez Usługodawcę;
  • zmiany warunków technicznych świadczenia Usługi Rehacovid;
  • wprowadzenia, zmiany lub odstąpienia od odpłatności za świadczenie Usługi Rehacovid;
  • zmiany danych podmiotów wskazanych w Regulaminie (np. adresu Usługodawcy),
  • zmiany dotyczącej wymagań technicznych w celu korzystania z Usługi Rehacovid.
  1. W celu dokonania zmian w Regulaminie, zmieniony Regulamin zostanie udostępniony w tej Aplikacji.
  2. Powiadomienie będzie zawierać termin wejścia zmian w życie i zostanie przekazane Użytkownikowi najpóźniej 14 (czternaście) dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
  3. Powiadomienie obejmować będzie treść zmian oraz tekst jednolity Regulaminu w formie pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
  4. Zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika, jeśli ten w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania informacji nie zaprzestanie korzystania z Usługi Rehacovid i nie wyrejestruje się z Aplikacji, a w przypadku korzystania z Aplikacji mobilnej nie odinstaluje również Usługi Rehacovid z urządzenia przenośnego. W przypadku, gdy nie jest możliwe wyrejestrowanie się przez Użytkownika z Usługi Rehacovid (gdyż nie dostał on jeszcze korespondencji od Usługodawcy) zobowiązany jest on do poinformowania Usługodawcy o wypowiedzeniu Usługi Rehacovid na adres e-mail Usługodawcy: biuro@akademiawellbeing.pl
  5. W przypadku braku spełnienia warunków określonych w ustępie 5 powyżej, Umowa nie zostaje rozwiązana, a Użytkownik oświadcza, że akceptuje zmiany w Regulaminie.

XIII. ROZSTRZYGANIE SPORÓW

  1. W przypadku powstania sporów wynikających z realizacji Umowy zawartej między Użytkownikiem niebędącym Konsumentem, a Usługodawcą, sądem właściwym dla rozstrzygania sporu jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  2. Spory z Użytkownikami będącymi Konsumentami rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
  3. Usługodawca informuje Użytkowników będących Konsumentami o możliwości skorzystania z europejskiej platformy ODR, ułatwiającej niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/odr

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie w postaci elektronicznej w Aplikacji webowej (tj. na stronie internetowej Usługodawcy) oraz w ramach Aplikacji mobilnej. Użytkownik może zapoznać się z treścią Regulaminu, wydrukować, utrwalać oraz zwielokrotniać Regulamin dowolną techniką w celu przechowywania oraz zapoznania się z jego treścią.
  2. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Jeśli którekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu jest sprzeczne z ustawowymi prawami Konsumenta, postanowienie to nie może być interpretowane w sposób naruszający te prawa.